Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Salgsbetingelser

Hos oss får du alltid:

▪ Gratis frakt til postkasse/postkontor ved kjøp over 999 kr

▪ Superrask levering

▪ 14 dager full returrett

▪ Ingen gebyrer for betalingskort

▪ Garanti for sikker betaling

▪ Raskt svar på mail

Ved bestilling hos oss, godtar du automatisk våre betingelser.

Ordre

Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt.

Priser

Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer moms, f.n. 25 %. Carmell reserverer seg for eventuelle feil som kan oppstå på grunn av tekniske feil.

Vi er ikke forpliktet til å levere produkter til en pris som er feilaktig lav (selv når vi har sendt ordrebekreftelse) hvis prisfeilen er åpenbar og umiskjennelig og kunne blitt oppdaget av deg som en feil pris.

Betaling

Klarna faktura:
Når du betaler med Klarna Faktura handler du trygt og enkelt. Du trenger ikke å oppgi kortinformasjon og betaler etter at du har mottatt varen(e) dine. Du har da 14 dager betalingsfrist på denne fakturaen. Du har også mulighet til å laste ned din faktura ved å gå til klarna.no

Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 62,00 kr og en forsinkelsesrente på 8.50 %. Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost.

Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

Klarna Konto (Delbetaling):
Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned. Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine før du betaler, får du også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker de samarbeider med.

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det foretas en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk foretas vil et gjenpartsbrev bli sendt til din epost. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

Betale med kort:
Om du velger å betale med kort blir du videreført til en sikker side levert av Klarna. Her legger du inn kortinformasjon og bekrefter betalingsmåten. Carmell.no har ikke mulighet til å se på eller lagre denne informasjonen da det er Klarna som tar seg av betalingen på en enkel og sikker måte.
 

Forhåndsbestilling

Alle bestillinger som inneholder produkter på forhåndsbestilling sendes samlet når hele bestillingen er på lager, med mindre noe annet er avtalt. Alle forhåndsbestillinger blir trukket innen en uke etter kjøpet er gjennomført.

Levering

Vi vet at du vil ha varene dine så raskt som mulig, og sender varene til deg så fort vi kan, aller helst samme dag, men innen 3 arbeidsdager. Dersom vi ikke skulle klare det, vil vi ta kontakt med deg. Hvis du forhåndsbestiller varer, vil din bestilling bli sendt samlet når varen(e) er på lager, dersom ikke annet er avtalt. Om du skulle ønske å hente varene dine hos oss selv, kan du selvsagt det. Da velger du å hente selv i handlekurven, så avtaler vi tidspunkt på mail.

Forsendelse

Vi leverer kun i Norge. Vi sender alle våre varer med Bring/Posten Norge. Standard frakt koster 59kr. Enkelte småvarer kan sendes som minipakke og kommer i postkassen. Du kan også få pakken levert på døren for kr. 139 (Hvis ikke tjenesten HJEM PÅ DØREN gjelder din postadresse, vil pakken din sendes til nærmeste postkontor)

Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret vil pakken bli sendt i retur til oss, kjøper vil da bli belastet med et gebyr på opptil 300 kr. Dersom Carmell må sende pakken igjen p.g.a feil adresse eller ikke av hentet pakke, må du som kunde betale denne kostnaden.

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss og helst på ankomstdagen via e-post. Det er viktig at du gir en fullstendig forklaring til oss på eventuelle skader som er oppstått, slik at vi kan løse problemet så fort som mulig. Hvis varen er blitt skadet under transport, må du melde dette direkte til oss slik at vi kan finne en løsning. Send oss bilder av varen og emballasjen til kundeservice@carmell.no, sammen med ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, i tilfelle våre leverandører ønsker varen i retur.

Angrefrist

Om du ønsker å bytte/returnere noe trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere dine varer i originalemballasjen så de er oss innen 14 dager etter mottagelsen. Vi legger ved angrerettsskjema på mail. Varer som sendes oss uten originalemballasje kan ikke byttes eller returneres. Du har ansvaret for at returvarer når frem til oss i uskadet/komplett stand. Sørg derfor for at varene er forsvarlig innpakket, ikke fest tape og adresselapp direkte på originalemballasjen! Merk deg at returporto betales av deg som kunde. Vi henter ikke ut pakker som sendes til oss som oppkrav. 

Alle kundeopplysninger håndteres med stor diskresjon og kommer under ingen vilkår til å spres videre til utenforstående.

Om du har spørsmål om andre ting, ikke nøl med å ta

kontakt med oss på

kundeservice@carmell.no